miercuri, 5 decembrie 2012

ALIMENTE PERMISE



Cît mai reduse în grăsime. În funcţie de fiecare în parte asta poate varia între 20-50 grame. Dar mai mult de 50 gr.nu e recomandat. Încă un motiv să ne uităm pe produse, multe lucruri vedem, pe care le-am trecut cu vederea până acum.


1.lactate: lapte de vacă, iaurt(cît mai slab 0,1-0,3 % grăsime), brânză de vacă 5-15%, urdă dulce, caş dulce, telemea dulce. Caşurile de 40%şi fermentate(aceştia se găsesc mai mult în magazine) nu-s indicate. După cîteva luni se poate opta şi pentru brînză topită light, dar max.o felie sau un triunghi în 2 zile.
2.făinoase: pâine, să nu fie proaspătă, chile şi cornuri simple, biscuiţi simpli, paste, gris, orey, fulgi de ovăz, mămăligă. dacă reduci la minim acestea, te ajută şi la siluetă.
3. legume, zarzavaturi: cartofi (copţi, fierţi, piure la ănceput cu apă/după o lună cu lapte slab 1,5%, ), morcovi(cruzi, fierţi, gratinaţi), ardei gras, spanac (fără usturoi şi răntaş), ridichi de lună, mazăre fină(fiartă), fasole verde fină(fiartă), conopidă(fiartă, gratinată), dovlecei (fiartă, gratinată), roşii(la început fără coajă şi sîmburi)
4. Carne: peşte slab(merluciu, păstrăv), carne de pui(fără piele), pulpă de vacă, suncă slabă, pariyer de pui (din păcate nu se găsesc fără să fie afumate/foarte rar, aşa consumul trebuie redus.), crenvuşti, ficat.
5. Ouă: cantitate redusă, fierte moi, mai mult să fie folsite în mîncare. Cel mai indicat e albuşul.
6. dulciuri: miere, gemuri, marmelade, compoturi, dulciuri, zahăr - dar şi aceştia reduse, produsele light sunt mai indicate.
7.fructe: citrice, mere, pere, pepene, cireşe, vişine, piersici, nectarine, caise, prune.
8. prăjituri: cu fructe, bundică, fără creme, friscă, gelatină de fructe.
9.băuturi: apă plată/semiplată, sucuri naturale de legume şi fructe, ceaiuri.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu